足球小將真人版

足球小將真人版

2014年1月31日

意見/知りたいこと

對日版或本BLOG有什麼話題希望知道的或什何意見 請在這裡留言
BFBにつきまして知りたいこと、ご意見をコメントしてください

63 則留言:

  1. 點解有D球員賣唔到,唔係正選後備都賣唔到??

    回覆刪除
  2. 多謝你的提問 請參考 新手入門 的 有關球員的資料

    回覆刪除
  3. 請問如果想重玩但忘記了招待碼是否沒有辦法引繼AC??

    回覆刪除
    回覆
    1. iOS 你的重玩應該不是重新開始吧?
      如果是就應該用著招待碼
      如果不是就應該事先設定引繼密碼(ROOT機情況)
      一般刪除遊戲APP不用設定 再DOWNLOAD就可以了

      刪除
    2. 先謝謝你回答,我是an,另外我不是想重新開始,我的手機原廠設定了,本以為有備份遊戲,但原來冇,所以重新下載反,我有引繼碼,但係唔記得招待碼

      刪除
    3. 呀...咁樣比較難 因為只有密碼官方應該唔會幫你搵
      或者最可能係搵返以前TRADE人既對話記錄(對方)
      有無記得同邊個師兄換過人 自己幾時出POST等
      AN機我唔太了解 有無問過FB日版D師兄?
      佢地可能解答到你 唔好意思

      刪除
    4. 多謝先,我冇同過人交易,有問過FB既師兄,都係冇辦法,不過無所謂啦,我都已經有新AC

      刪除
  4. 請問版主可否整個類似http://bfb.ho9ya.com/?page_id=872既圖表?更希望個表會提供交易球員大約所需既訓水,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為工程浩大 我一個人未必可以做到一個update既表
      可能fb既兄弟可以合力做到
      日版球員訓水價主要分兩種 1.)bfb only 2.)資金,金劵等
      1.)的訓水價唔會點變(e.g簡尼,朗尼)
      2.)會隨神up而浮動 隨時可以平一半(e.g迪西里,白禮高)
      或者等一排iOS同An合併後 睇定d再諗諗
      多謝支持

      刪除
    2. 岩岩新玩,抽到D人都唔知勁唔勁,真心希望可以有表作參考,多謝版主既回覆

      刪除
    3. 你可以問下FB日版 d師兄
      佢地都好好人
      通常新人有新技會高價d
      想知係咪新人可以睇官方攻略app
      你睇多左就發覺o黎o黎去去其實都係o個幾個@_@

      刪除
  5. HELLO,樓主,我是新手玩日本BFB
    我想問我得到了U20盃獎,使用了,是否我賣掉了可以重申參加U-20盃賽?

    回覆刪除
    回覆
    1. 再參加U20有兩個方法 :
      1.)在比賽開始前1小時賣掉L球員
      2.)獎品球員放在禮物箱不拿出來(拿出來了就不能再放進去)

      刪除
  6. 請問遠程突擊的發動率在CF WG高嗎? 用過巴迪斯圖達 放CF 不怎麼使用遠程...

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據秘書小姐既提示 射門力越高出現遠射既機會越高
      如果你話要發動遠程 咁應該同位置能力無關
      因為發動率是隨機的
      但你可以加佢射門力到全隊最高
      咁出遠射一定係佢先出
      出現次數增加 自然發動機會都增加

      刪除
  7. 你好 我想問點解DL完最新版 每次開GAME就旦

    回覆刪除
    回覆
    1. 技術問題我都好難講
      以前都試過 兩方面
      1.)download得唔好 通常我會delete左個app再裝過
      如果試過無改善就係
      2.)官方upload得唔好(經常有) 佢會慢慢修正返
      當然你部機都要夠ram夠位玩啦
      希望幫到你

      刪除
  8. 你好Neko,我想問下如果我本身有ac玩緊,但又想收另外一個ac,
    咁我要點先可以引繼到我想收個ac喺我部手機玩,同埋我點先可以洗左我原本個ac?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係AN機我諗FB d師兄可以幫到你
      如果係iOS我都唔識洗A/C(如果可以我都想選過區)
      正常推理 你可以引繼左現在手機的A/C去另一部機
      再在現在這部機引繼你想收的A/C吧

      刪除
  9. 你好網主

    我剛完成Van Persie LM (miss1 及miss2), 收到2個新技,請問這2新技內容是什麼? 是否只加在某一球員上呢?

    謝謝

    回覆刪除
  10. 你好,請問引繼有冇限次數? 另外,同一個a/c係咪引繼完之後一小時可以再重新引繼.謝謝!

    回覆刪除
  11. 以我所知無限次數
    無錯 一小時後可再SET PASSWORD再引繼

    回覆刪除
  12. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10258766_10202080937486784_7189347500183368901_n.jpg
    你好..我日版創造球會一直都係咁...究竟咩事?

    回覆刪除
    回覆
    1. lee方面我都唔清楚
      希望FB d兄弟幫到你
      唔好意思

      刪除
  13. 你好版主,我有句日文唔知點解,就因為咁無法參加6月5號的盃賽--->https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1445705709011733&set=a.1445705785678392.1073741828.100007169531289&type=1&theater

    求版主解答><

    回覆刪除
  14. Barcode盃需要11個球員都係Barcode人
    唔夠人你可以去左手邊度搵

    回覆刪除
  15. 我想問如果我手機有一個AC,但想唔要.我想引繼 我手機個save落去電話可以點做???
    一定係洗機???

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要引繼左個舊A/C走先
      而家合併左咁方便
      應該唔難搵

      刪除
  16. 可否增加新技能中文譯名和加能力點指引 謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為技能名稱都是從英文足球用語轉為日文
      相信英文會比較方便大家搜尋

      加點能力方面 我個人相信出技是隨機的(可參考--技能是什麼)加點不影響出技率
      順帶一提 點越高越易出技這概念 在日本玩家的BLOG中我找不到 似乎只是香港玩家的錯覺

      刪除
  17. 想問,點解我玩完新手教學第1場之後,到抽人就玩唔到,完全顯示唔到野

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry....lee個問題超出我能力範圍
      建議試下重裝

      刪除
    2. 重裝了也不太行

      刪除
  18. 請問日版BFB有那些曾經效力利物浦的球員??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多喎
      奧雲,拉爾拿,路殊,麥馬拿文,懷斯,杜格利殊,咬人,謝4......
      好似無哥利摩亞 或者係低星無留意

      刪除
    2. 5,6*既利記球員日文名??有時見到名都唔知係佢/.\

      刪除
    3. M.オーベン 6★
      J.ライア 5★
      アイン.ロッシュ 7★
      マカマカマン 5★
      ヨ.アネ.レーセ 6★
      ダレグレッシュ 7★
      ライス.スラレス 5★
      S.ザラード 7★
      與上面人名順序

      刪除
  19. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  20. 你好,我已把手機的account引繼到其他機,為何仍不能把account從其他機引繼到手機?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無畫面睇下?
      想知佢講乜

      刪除
    2. 問題已解決,因為我引繼走account後未有重新開機,所以未能重裝

      刪除
  21. 您好,請問CM金卷會否在活動自動消除,可否留到下一個CM紀念活動先用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據以往CM劵經驗 應該就唔得
      或者要等到下次巴西再主辦世界盃再用到都唔奇

      刪除
  22. 您好!
    我們是日本版BFB的運營團隊。一直以來非常感謝您對我們遊戲的厚愛!
    在我們閱覽您博客的時候,發現博文中有刊載關於條形碼選手的篇章。在這裏請您將那些博文予以刪除,因為涉及根據版權方面的原因,所以請諒解我們的這種要求。
    同時歡迎您隨時關注我們官方網頁,謝謝合作!
    也請您繼續支持和愛護我們BFB,不勝感激!!

    回覆刪除
  23. 歡迎光臨 !

    請問那一個BARCODE選手需要刪除?

    回覆刪除
    回覆
    1. 您好!
      給您的回復晚了,十分抱歉!
      由於您所發佈的所有條形碼球員都關係到版權的問題,所以不得不請您將所有的條形碼球員都予以非公開或者刪除的處理。
      同時我們也非常感謝一直以來您對我們日本版BFB的關注和支持!
      接下來,也請您繼續支持和愛護我們,非常感謝!!

      刪除
    2. 明白了
      因為有一定數量
      我會在8月10日前刪除

      刪除
    3. 您好!
      非常感謝您對我們工作的支持!
      還希望您今後能夠繼續關注和愛護我們BFB!
      此致敬禮!

      刪除
  24. Neko Lee兄你好,我想你可以幫幫忙,寫個關於SB配點心得,因為我跟很多其他玩家也弄不懂SB要加防,還是可以全集中助敏的加法,我明白這跟陣式有關係,所以希望你可以指點一下,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. UM 明白
      SB加點幾有彈性 因為技能組合幾多
      個人覺得要睇你
      1.)會唔會經常轉4DF, 3DF陣
      2.)一定要有埋身 (加精神)
      3.)你希望SB參與攻擊的%(對比FW,OH)
      至去選球員會比較清晰

      刪除
    2. thanks,都大致明白進攻模式跟陣式而如何配SB點,所以可以就無論進攻型,防守型SB都要最少有一隻,以增加陣式變換的彈性
      我自己主用4-3-1-2,副陣為3-2-2-3或3-3-1-3,所以我兩邊SB一主攻(加助攻和敏),另一隻主守(加防和精神),這樣平衡嗎?
      我想我主張SB係斬波或ONE TWO時做TWO角色

      刪除
  25. Neko Lee ching你好,我想問點解我玩日BFB的時侯佢會彈左舊野出來話錯誤,然後話號碼係14000,之後就唔比我玩?[第1次登入]

    回覆刪除
    回覆
    1. 圖:http://upload.lsforum.net/users/public/x41608bfbj218.jpg

      刪除
    2. 佢話server有問題
      你可以send lee張圖俾官方
      連埋你個no.等資料
      講明係error:14000就得
      bfb01@support.cybird.ne.jp
      我諗中英文都得

      刪除
    3. 如果唔知自己個number..點算?

      刪除
  26. 你好,我想請教一下如加點可以把OH改為SS?

    回覆刪除
    回覆
    1. SS係前鋒放攻中位
      內定無得轉
      其他好似SH,SA,SM咁
      有D球員係SM同SA
      有D可以係SM同SH
      都係定左

      刪除
  27. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  28. 板主有冇FB之類聯絡方法, 想SEND個陣俾你過目, 俾下意見咁,

    回覆刪除
  29. 我剛剛下載了...但卻出現了ERROR 14000
    但卻不知NUMBER...
    卻怎麼辦?
    有什麼方法解決嗎?
    thx=]]

    回覆刪除
  30. 網主
    我是新手來的。我問一下,我為什麼參加不到U-20盃賽?

    回覆刪除
  31. 請問舊iphone backup左去新機 點先可以刪除舊機data 開新acc?

    回覆刪除